Dermedic preparat do ciała intensywnie natłuszczający, recenzja.

Z racji tego, że cierpię na atopowe zapalenie skóry kremowanie / balsamowanie ciała to u mnie podstawa. Dzisiaj przychodzę do Was z preparatem do ciała, który intensywnie nawilża od firmy Dermedic. 


Szkoda, że wcześniej nie trafiłam na ten produkt, ponieważ po zimą mam straszne problemy ze skórą, swędzą mnie łokcie przez to, że mam suchą skórę - natłuszczanie u mnie to podstawa.

Po pierwszym użyciu widać już efekty. Latem biorę prysznic 2 - 3 razy dziennie i natłuszczam różne partie ciała, wieczorem obowiązkowo całe ciało, w ciągu dnia pojedyncze partie.

Krem jest zapakowany w okrągłym, plastikowym pojemniku o pojemności 225g. 
Pierwsze i główne wieczko jest odkręcane, a pod nim mamy kolejne, które należy podnieść i dopiero wtedy dostaniemy się do produktu. Moim zdaniem to fajna opcja, ponieważ nie brudzimy tego pierwszego wieczka. 


Zapach jest bardzo przyjemny, a produkt szybko się wchłania.
Co do konsystencji może się wydawać, że jest ciężka, ja odnoszę takie wrażenie patrząc na zdjęcie.



To mylne wrażenie, konsystencja jest lekka, krem się bardzo szybko wchłania pozostawiając skórę miękką i gładką ... i pięknie pachnącą. 

Krem się bardzo łatwo rozprowadza i wiem, że to nie jest moje pierwsze opakowanie. 
Szczególnie zaopatrzę się w niego zimą. 

Ciężko mi stwierdzić czy produkt jest wydajny czy nie. Ja mając problemy ze skórą muszę często ją natłuszczać, a używam kilka kremów, więc też nie jest tak, że cały czas w użyciu jest ten.

Na pewno dla kogoś kto tylko profilaktycznie będzie go używał, aby zapobiec wysychaniu skóry pojemność będzie odpowiednia. 

Używaliście kiedyś produktów firmy Dermedic ? 

21 komentarzy:

  1. Piszesz że ma zapach przyjemny- czyli ten ma jakiś zapach- bo przeważnie takie kosmetyki są bezzapachowe i mój młody nie chce przez to ich używać hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest delikatny, naprawdę. Za to mam szampon, który pachnie jak męskie perfumy, też z tej firmy haha :D , ale sie zdziwiłam

      Usuń
  2. nie używałam ale czytam o niej same pochlebne opinie i chya się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Emolienty rzeczywiście często ratują skórę suchą i atopową, też mam kilka, ale z innej firmy i jestem równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ni używałam, ale ciekawa jestem jak u nas by zadziałał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem nieźle wygląda, używałam kremu od tej firmy. To co miałam z buzią było masakrą :(.
    Trochę zraziłam się do tej firmy, ale jak wszędzie są TOPY i Buble :D

    OdpowiedzUsuń
  7. SŁYSZAŁAM O TYM PRODUKCIE SAME POZYTYWNE OPINIE CHYBA WYPRÓBUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie konsystencje są dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo wysyszoną skórę i tylko produkty bielendy natłuszają ją dobrze, ale czuję, ze potrzebuję odmiany ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Bielendy mam krem do stóp i jest mega :D

      Usuń
  11. Miałam kiedyś coś tej marki, ale dawno to było :D Ciekawi mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermedic ma bardzo dobre kosmetyki :) ja mam problem z kostkami- zwłaszcza teraz pod koniec ciąży- nawet masło shea nie pomaga....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic z tej firmy ale kolejny raz spotykam sie z pozytywną opinią ich produktu

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo musialabym wypróbować ! Mam strasznie przesuszone ręce i łokcie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten preparat w wersji dla dzieci. U mojego Oskara zdziałał cuda i sie z nim już długo nie rozstaniemy 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie próbowałam. Chyba najwyższa pora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie testuje płyn micelarny. Zobaczymy, może kiedyś będę miała okazję testować rowniez ten krem👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj przydałby mi się taki natłuszczający krem. Musze w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger