HappyBox od Farmona, dwa ostatnie etapy pielęgnacji, recenzja.

Przyszła pora na opisanie dwóch ostatnich kosmetyków, które znalazłam w pudełku HappyBox od Farmona. Dostałam do przetestowania pięć kosmetyków i trzy z nich opisałam TU.

Dwa ostatnie etapy to:
4 - odbudowujący krem z witaminą C
5 - restrukturyzująca kuracja z witaminą C




Krem posiada przyjemną i kremową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Dobrze współgra z bazą i podkładem.
Aby spotęgować działanie kremu można wykonywać krótki masaż nie zapominając o okolicach ust i oczu.

Witamina C wzmacnia strukturę skóry, poprawia jędrność i elastyczność, rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt cery - niestety tutaj się bardzo zawiodłam, ponieważ nic takiego u siebie nie zauważyłam. Krem jest bardzo średni, bo oprócz fajnej konsystencji i szybkiego wchłaniania się nie posiada większych zalet.
U mnie krem się jakoś cudownie nie sprawdził, a właśnie liczyłam na rozjaśnienie przebarwień.



Wygodne w użyciu ampułki, które stosujemy wieczorem . 
Konsystencja jest pół-żelowa dzięki czemu produkt szybko się wchłania.
Jedna ampułka starcza na dwa, a czasem i trzy użycia.

Jeśli zauważasz widoczne zmarszczki, utratę jędrności skóry czy przebarwienia ten produkt będzie dla Ciebie.

Ogólnie jestem zadowolona z całości boxu.
Myślę, że używanie kosmetyków w kolejności ma znaczenie i tak też używałam. Jedne kosmetyki sprawdziły się lepiej , a inne gorzej, ale z ciekawości przetestowałabym resztę kosmetyków z tej serii . 

19 komentarzy:

  1. Ja miałam serię do rąk. Ta też jest ciekawa. Z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam, ale jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ampułki bardzo fajne !!
    Jestem ciekawa jak by sprawdziły się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy, bardzo ciekawe produkty!
    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, jak krem szybko się wchłania, więc przyjrzę mu się bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktów nie znam, ale bardzo podobają mi się szaty graficzne tych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbkę tego kremu :) po jednej sztuce mogę powiedzieć, że jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zupełnie ale bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nawet o tych boxach ale super że można dowiedzieć się o nich u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie musze wypróbować. Jestem ciekawa jak sprawdzilby sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompleksowa pielęgnacja ma znaczenie👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nigdy tych produktów do pielegnacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.