Killys - piękno w Twoich rękach, recenzja.

Firmę KillyS kojarzę z sieci Rossmann. Sama nigdy nic nie kupiłam z tej firmy, nawet nie wiem dlaczego. Dopiero ostatnio pokusiłam się o kupno kilku produktów i się nie zawiodłam.

Jakiś czas temu otrzymałam taką paczkę do przetestowania. Najbardziej bałam się naklejek wodnych, bo to dla mnie czarna magia, zwłaszcza , że temat paznokci jest mi obcy.



Witaminowa bomba & żel do zmiękczania skórek



Przeznaczona do odżywiania osłabionych i łamiących się paznokci.
Świetnie nadaje się jako baza pod lakier lub bezbarwny - wystarczy nałożyć dwie warstwy.
Zawiera w sobie witaminy A, E, B5 , C oraz olejek migdałowy.

Paznokcie mam słabe od obgryzania, ale nie robię tego już od jakiegoś czasu i pomógł mi w tym lakier z witaminami, który dostarcza mojej płytce paznokcia wszystkiego co najlepsze.

Używam produktu od ponad 1,5 miesiąca i widać efekty. Naprawdę mogę polecić, najpierw stosowałam, aby wzmocnić paznokcie, a teraz używam jako bazę pod lakier.


Tu się jednak trochę rozczarowałam. Przy obgryzaniu paznokci skórki to moja zmora.
Produkt niby coś tam robi, ale co dokładnie to nie wiem. Zauważyłam, że skórki są bardziej miękkie, ale jakiegoś efektu "WOW" nie zauważyłam. Żel nie jest wydajny i bardzo szybko mi się skończył.


Pilnik szklany do paznokci 



Jak zobaczyłam pierwszy raz byłam zdumiona. Tak naprawdę nigdy nie miałam styczności z takim pilnikiem i czym prędzej wzięłam się za testowanie. Wygląda ładnie i porządnie. Opakowanie jest solidne , produkt jest łatwy w utrzymaniu i wygodny w użyciu.

Dobrze piłuje paznokcie, nie robi zadziorów i pozostawia idealnie gładkie krawędzie paznokcia.




21 komentarzy:

  1. świetny post kochana! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty od KillyS. Zawsze jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie znam tej marki ale szklany pilnik mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw produkty. Taki pilniczek to by mi sie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio także dostałam od nich paczkę. Ta odżywka ma może nie przyjemny zapach? Mam utwardzacz i zapach mega duszący jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy! Lakiery pielęgnacyjne są rewelacyjne! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy :) ale kończy mi się moja odżywka to się skuszę :) ja też używam odżywki pod lakier- nie ma co się obawiać naklejek- czekam na post z ich użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szklanym pilnikiem do paznokci nie umiem piłować, jest dla mnie za delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też miałam problem z obgryzaniem paznokci. Na szczęście się z niego wyleczyłam. Bardzo fajne rzeczy, pilnik najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tych szklanych pilniczków już potłukłam i nadal takie kupuje xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te pilniczki szklane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe produkty ! witaminowa bomba wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaminowa bomba i mnie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam produktów tej marki, też kojarzę ją z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naklejki wodne to jest coś co polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej firmie jeszcze nie słyszałam. Natomiast mam w swojej kolekcji pilniczek szklany i jak najbardziej polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tą firmę. Świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta odzywke z checia wyprobuje bo tez mam problem z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj przydałyby mi się takie produkty do paznokci:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.