Mygiftdna: notatnik grawerowany, recenzja.

Dzisiaj przychodzę do Was z produktem ze strony MygiftDna.
Opiszę Wam dzisiaj notatnik grawerowany, który przeznaczyłam na Bullet Journal.

Czym jest Bullet Journal?
Moim zdaniem nie ma konkretnej definicji, bo każda osoba robi BuJo pod swoją osobę. 
Pomaga nam w organizacji i planowaniu naszego czasu.


Ja swój zeszyt zrobiłam pod różne kategorie z mojego życia. 
Czytam dużo książek, więc mam zakładkę książek do przeczytania i te, które przeczytałam.

Jeśli Twoim celem jest np. schudnąć możesz zrobić swój Bullet Journal pod kategorie ćwiczeń i jedzenia. Planujesz treningi i ćwiczenia i np. posiłki, w jakich godzinach.

To Ty tworzysz wnętrze swojego BuJo, dlatego nie ma konkretnej definicji. Dla mnie może to być zeszyt, która pomaga mi w rozplanowaniu mojego czasu, a dla Ciebie może to być zeszyt z rysunkami, tabelkami czy wykresami. 

Długo szukałam zeszytu, który nie będzie miał marginesów. 
Nie dość, że zrobiłam spersonalizowaną okładkę z moim imieniem i nazwiskiem to wewnątrz nie ma marginesów co mi bardzo ułatwia planowanie tabelek. 




Planowanie zaczęłam bardzo powoli. Co jakiś czas dodaję coś nowego.
Najpierw zaczęłam od blogowych spraw. Jeśli przyjdzie mi paczka do testowania - dopisuje rzecz do zeszytu. Jak napiszę recenzję zaznaczam "ptaszkiem" na czerwono. Jeśli opublikuje to piszę po myślniku "opublikowane" i zaznaczam markerem na zielono. 
To ważne, bo czasem jak mam więcej czasu piszę na blogu recenzję nie publikując jej.

Stworzyłam też zakładkę z filmami do obejrzenia. Te w popcornie będę zamalowywała jeśli obejrzę. Póki co nie obejrzałam jeszcze nic ze swojej listy. 


Póki co skupiam się na książkach niż na oglądaniu filmów. 
Stworzyłam jakąś listę, ale chodząc do biblioteki i nie znajdując pozycji wybieram coś innego i dopisuje potem w zeszycie.  Na razie zakochałam się w książkach Collen Hoover, mam za sobą przeczytane dopiero dwie książki ( ugly love & maybe someday) i jestem zakochana. :)

Oczywiście musiałam stworzyć zakładki z ćwiczeniami. Na razie mam zrobione tabelki, ale one były na czerwiec. Niestety kiepsko się wywiązałam, ćwiczyłam nieregularnie.


Najbardziej mi się spodobała tabelka "bez słodyczy". Na koniec dnia jeśli wytrzymałam cały dzień bez słodkiego rysowałam uśmiechniętą buźkę, jeśli mnie podkusiło - to smutną. 
Teraz stworzyłam na lipiec "habits", czyli zwyczaje. Rozpisałam sobie ćwiczenia + strefę beauty, czyli kosmetyczne nawyki jak np. peeling ciała, peeling twarzy, tonik czy maseczka.

Ostatnio stworzyłam trzy nowe pola:
1. Disney Movies, możecie zobaczyć na instagramie TU.
2. Moje cele i lista zakupów (dom/blog) .
3. Tabelkę ze sprzątaniem (odkurzanie,kurze,podłogi,okna itp).

Zeszyt z mygiftdna jest w twardej okładce dzięki czemu szybko nam się nie zużyje, nie podrze i nie zniszczy. Notatnik składa się ze 190 stron. Myślę, że BuJo będe miała jeszcze na 2018 rok.

Jak zacząć? Wystarczy zeszyt, długopis + kolorowe długopisy/cienkopisy.
Przeglądam różne strony o planowaniu BuJo i pewnie z czasem dojdą mi kolejne zakładki, ale na razie mi wystarczy to co mam. Jestem zadowolona i lepiej mi zaplanować dzień niż robić wszystko na spontanie.


MyGiftDna oferuje sporo różnych okładek i każdy wybierze coś dla siebie. 
Tu możecie podejrzeć oferowane zakładki --> klik

44 komentarze:

  1. Świetny pomysł. A zeszyt wygląda rewelacyjnie! Muszę przyjrzeć się bliżej ofercie tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno zeszyt jak i pomysł na BuJo jest świetny! :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę, miałam z niej kilka gadżetów ;) Personalizowane gadżety, to fajna sprawa, a Twój notatnik wygląda na solidny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i przydatna rzecz! 😍🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł ,nieraz jak dopiero wypiszemy jakies swoje cele ,to pózniej łatwiej je nam wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka super, ale środek - WOW! Chciałabym mieć czas i talent na robienie takich notatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talentu to ja nie mam heh, a z czasem tez u mnie kiepsko, ale np. siadam na wieczór i robię kilka tabelek itp. , siadam jak mam czas. :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się grafika, którą wybrałaś :D Piratów- polecam, uwielbiam wszystkie części :) ja zrobiłam swój dziennik, ale korzystam z niego online...chociaż taki 'do ręki' ma swoją magię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uwielbiam piratów :D czekam az nowa część w sieci bedzie to obejrze.

      Usuń
  8. Fajnie. Okładka świetna a sam notatnik ładnie prowadzony. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również prowadzę taki notes, ale tylko jeśli chodzi o sprawy blogowe :) Ja kocham książki Hoover! Są przepiekne... Przeczytałam Maybe Someday, ale swoją przygodę z ta autorką rozpoczęłam od Hopeless - którą Ci bardzo polecam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na liście do przeczytania :D , więc na pewno sięgnę :)

      Usuń
  10. Świetny notatnik. Łatwiej pamiętać o wielu sprawach, kiedy mamy je zapisane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny notatnik! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł. Pomyślę nad zrobieniem sobie takiego zeszyciku może bardziej się zmotywuje do różnych rzeczy.. Zwłaszcza do ćwiczeń.
    Widzę , że masz na liście Piraci z Karaibów.. Meeega polecam!:) to tak przy okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam mam, ale czekam kiedy film w necie będzie, bo do kina nie mam jak się wybrać.

      Usuń
  13. Cudowny notatnik. :) Sama ostatnio zastanawiałam się nad prowadzeniem BuJo, ale nie wyszło a szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny. Obawiam sie ze ja takiego nie mogła bym mieć..corka by mi podwędziła

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa, praktyczna :) i jak cieszy oko, śliczności :)
    Pozdrawiam
    a-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie kręci BJ , ale nie mam czasu aby go estetycznie rowadzić :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie też nie jest jakoś super ekstra. widziałam takie śliczne < 33

      Usuń
  18. ale super ! Również by mi się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł, bardzo ładnie wygląda:3

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda świetnie, sama niedawno zaczęłam prowadzić taki notatnik, na prawdę się przydaje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, przydaje się. wszystko mam w jednym miejscu :)

      Usuń
  21. Własnie planuję założyć swój własny :D Muszę zakupić dziś zeszyt <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zeszyt na takie planowe "akcje". Tez sobie rozplanowalam blogosfere ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kalendarz z taką samą okładką. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat szukam jakiegoś notatnika żeby móc sobie wszystko poplanować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega pomysł,a notatnik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Ja tez planowalam swoj boullet journal, ale czasi mi ciagle brakuje zeby go stworzyc

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny pomysł na dedykowany i wyjątkowy prezent. Bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  28. Patrząc na to co stworzyłas przyznaje sie bez bicia, ze mam podobnie Ale w kalendarzu. Jednak tam panuje za duży haos 😂 ale grunt, ze sie w nim odnajduje. Taki BJ też mam w planach zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam na efekt twojego bujo :D

      Usuń
  29. Super pomysł;) Też o takim myślałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super to wygląda! 0u mnie ostatnio z czasem jest kiepsko i ze wszystkim jestem do tyłu...
    Organizacja kuleje🙄 więc może taki notatnik mnie zmotywuje i pomoże się zorganizować👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.