Revers - fluid i korektor, recenzja.

Spotkałam się wcześniej z produktami firmy Revers, ale nie miałam okazji ich testować aż do teraz.
Przetestowałam fluid i korektor i zapraszam Was na recenzję. 


Fluid jest zamknięty w szklanym pojemniku z pompką, aby łatwiej można było wydobyć produkt.
Fluid mam dobrze dobrany do cery. Z racji tego, iż mam bardzo jasną karnację muszę używać jasnych produktów i czasem ciężko mi dobrać kosmetyk do cery.


 Trzeba bardzo uważać ile produktu nabieramy, ponieważ krycie jest bardzo mocne, przynajmniej u mnie i za dużo podkładu tworzy efekt maski. Fluid rozprowadzam beauty blenderem. 



Korektor jest świetny. Nie mam wielu korektorów, bo rzadko używam, ale się zdarza. 
Optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje niedoskonałości oraz cienie pod oczami jeśli ktokolwiek posiada (ja nie, ale koleżanka testowała i jest zachwycona). 



Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną i dokładną aplikację. 
Korektor jest lekki , nie ściąga skóry i jej nie wysusza. Produkt jest bardzo wydajny.

Znacie produkty firmy Revers? Macie już swój ulubiony produkt tej firmy? 

18 komentarzy:

  1. Akurat testuje ich produkty :) Tych nie miałam :) Fajnie sprawdza się eyebrow set :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Revers, ale dopiero będę testować :) z chęcią wzięłabym ten korektor- na 'niespodzianki' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor do złudzenia przypomina mi korektor Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor mam I jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że to korektor z Catrice i przez to mnie bardzo interesuję:)
    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie testuje ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten korektor. Jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korektor Catrice mam, ale ja nie bardzo jestem zadowolona. Za bardzo u mnie podkreśla suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z pompką..praktyczne i wygodne

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo korektor byłby mile widziany w mojej kosmetyczce:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej firmy. Wydaje się być spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie jestem w trakcie testów, tyle że ani fluidu ani korektora nie mam, więc ja ich temat się nie wypowiem😜
    Sądząc po twojej recenzji sprawdzają się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam firmy ale wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że poznam się z nimi bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten korektor. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten podkład to raczej nie dla mnie. Za to korektor wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.