Rosegal, recenzja #3


Bardzo lubię sklep Rosegal, bo tam zawsze coś dla siebie znajdę. I ten sklep cenię sobie za to, że tam są większe rozmiary. Dzisiaj przychodzę do Was tylko z dwoma rzeczami.

Przepiękny strój kąpielowy, w który weszłam - tak tak, to wyczyn , bo wyglądam jak wieloryb, więc znalezienie stroju na mnie to wyczyn ! Jest cudowny. Wygląda dokładnie jak na zdjęciu. Ładnie układa się na ciele, a ta falbanka dodaje uroku. Bardzo dobrze się w nim czuję, bo na strój dwu częściowy na razie się nie skuszę. 




Pędzle wzięłam na rozdanie i rozdanie jest u mnie na fan page jeśli ktoś byłby zainteresowany.
Po więcej informacji zapraszam TU

20 komentarzy:

  1. Świetny ten kostium, te troczki z boku mają funkcję dekoracyjną czy można nimi jakoś go regulować? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm... jako facet nie wiem, o co chodzi, ale podeślę żonie.... może mnie uświadomić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostium super- zakrywa to co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle o kupnie pędzelków z tej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kostium :) Ja mam za to spory biust i zaokrąglone biodra i ciężko znaleźć mi strój, który będzie pasował do obu regionów ciała ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelki wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się sprawdzą pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie zaprezentowałaś stroju na sobie, Ale dobrze, że czujesz się w nim komfortowo😊

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak zwykle jestem ciekawa tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaz zdjęcie stroju na zywo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.