VITA-C krem na noc od Dermofuture, recenzja.

Testuję kolejny kosmetyk od Dermofuture, a tym razem jest to krem na noc. 
To niepozorne opakowanie, które myślałam, że starczy mi na kilka aplikacji , starczyło mi na około 20 użyć ! Byłam w szoku !



Świetnie w tej roli sprawdziło się urządzenie do usuwania zmarszczek, które wcześniej testowałam.
Pojemność tej saszetki to tylko 12 ml, ale spokojnie starcza na więcej niż 10 aplikacji (w moim przypadku było ich 19). 
Dodatkowo opakowanie posiada wygodną nakrętkę dzięki czemu mamy pewność, że krem nam nie zaschnie.




Krem działa na cerę utleniająco i ochronnie. Oczyszcza koloryt skóry przez co staje się ona gładsza i promienna. 
Konsystencja jest bardzo lekka, a krem się szybko wchłania, ja dodatkowo tak jak pisałam wcześniej używam urządzenia do usuwania zmarszczek. Dzięki temu urządzeniu krem nam się lepiej wchłania w skórę. 



Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. 
U siebie zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu moja cera nabrała blasku i miejscami wyrównał mi się kolory skóry. Osobiście przetestowałabym taki kremik w większym opakowaniu i przez dłuższy czas. 

Zapach jest łagodny i orzeźwiający. Cała aplikacja zajmuje mi kilka minut (+urządzenie), a po użyciu czuję, że moja cera jest odpowiednio nawilżona i wygładzona. 

Znacie ten krem od Dermofuture? 

24 komentarze:

  1. Mam go ale jeszcze nie używałam. Mam zapas kremów na rok pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, jak krem szybko się wchłania :D Do tego brak lepkiej warstwy dodatkowo przemawia na jego korzyść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię jak się kleje i lepie :D

      Usuń
  3. Nie miałam okazji testować, ale dla mnie również jest najważniejsze, aby specyfik którego używam szybkko się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten mam ten krem, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować. Dobrze wiedzieć, że szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam krem ale czeka na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to testuj testuj, czekam na recenzje :D

      Usuń
  6. Nie znam tego kremu. Ja ma jeden z Ziaji i używam na noc i w dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz koncze jedno opakowanie z lirene . ale mam jeszcze z nivea ;)

      Usuń
  7. Chętnie skusiłabym się na jakiś produkt tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby takie male opakowanie a jakie wydajne :) ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie tez myslalam,ze trzy razy i koniec, po kremie. :D

      Usuń
  9. Zupełnie nie znam tego kremu. Może kiedyś trafi w moje ręce i poznam go bliżej

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zna go ale wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno zapach jak i konsystencja do mnie przemawiaja. Jestem w szoku że starczyło Ci na aż tyle razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie małe i niepozorne :D . krem się bardzo dobrze rozprowadza i mała ilość wystarczy na wysmarowanie sobie buźki :D

      Usuń
  12. Nie znam marki ale wit C bardzo pozytywnie wpływa na skórę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak witaminą C to mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko czytałam już co nie co ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremu nie znam, ale opakowanie rzeczywiście jest bardzo ciekawe!
    Zainteresowałaś mnie tym urządzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znamy :) Ale widzimy, że ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale z chęcią bym go sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.