Zaful , recenzja #3


Dzisiaj mam tylko dwie bluzeczki do opisania, które są cudowne i bardzo przypadły mi do gustu.
Na Zaful bardzo ciężko mi znaleźć ubrania przez rozmiar, ale zaczęłam ćwiczyć, więc może kiedyś uda mi sie schudnąć o kilka rozmiarów ;) 




Bluzeczka jest wyprzedana, ale prezentuje się tak samo jak na obrazku.
Ślicznie pasuje do dżinsów , rękaw taki 3/4 . 



Druga koszulka również wyprzedana, ale również jest taka jak na zdjęciu.
Najczęściej w niej śpię albo chodzę po domu. 

14 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest śliczna
    Bardzo mi sie podoba. Koszulka z chmurką też jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta pierwsza bluzka- szkoda, że wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta poerwsza bardzo fajna, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta pierwsza. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta druga fajna - z chęcia zobaczylaym na żywo

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzki kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta z niebieskim nadrukiem👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger