Zaful, recenzja #4


Na Zaful sporo zamawiam, więc zapraszam na recenzję kilku rzeczy.
Pierwszy raz w końcu odważyłam się zamówić buty. 
Tak, tak zamówiłam już na wesele i był wpis o tym, ale tamtych butów nie noszę codziennie, a tym razem zamówiłam sobie sandały. Miałam problem z rozmiarem i ogólnie zamówiłam dwie rożne pary i dwa różne rozmiary 38 i 39.

Tutaj padło na rozmiar 38 i są dobre.
Sandały się noszą bardzo fajnie i jestem póki co zadowolona.
Jedyny minus taki, że strasznie śmierdziały i musiałam je wywietrzyć - bałam się prać, żeby się nie rozkleiły ani nie odpadły te wszystkie dodatki ;)
Zapraszam do zapoznania się z butami z kategorii black flat sandals








Na koniec pędzle do malowania, ale przeznaczyłam je dla Was na konkurs, więc wszystkich chętnych zapraszam na fan page. Link do konkursu --> klik

18 komentarzy:

  1. sandały faktycznie fajnie wyglądają :) niektóre buty potrafią zabić aromatem- ja wietrzę szpilki 2 tygodnie na balkonie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam ta sama bransoletke. A sandały są po prostu przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚlIczne buciki ale pędzle to by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ciagle chce zamowic buty ale kurde wlasnie obiawiam sie tego chinskiego smrodu

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są genialne. Wygodne i pięknie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie z tym zamówieniem dwóch rozmiarów :D Widać, że bardzo Ci zależało na tym by były one dobrze dopasowane :) Ah... Zaful to świetna firma! Te pędzelki i bransoletka równie fajnie wyglądają. Poklikane:$1.87, $7.61. Możemy liczyć na to samo u nas na blogu przy ostatnim wpisie? Jeśli tak to tutaj link do bloga - agssymi.blogspot.com :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesują mnie własnie pędzle z takich stron:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki mega :) Ładnie wyglądają na stopie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandałki i bransoletka bardzo śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki pięknie się prezentują👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger