Zaful wishlist #4 | beaded dress


W dzisiejszej wishliście chciałabym opisać kilka sukienek, które wpadły mi w oko.
Ostatnio polubiłam sukienki i się coraz częściej za nimi rozglądam.
Te, które Wam zaraz zaprezentuję to sukienki o nazwie "beaded dress"

Biała sukienka, którą bym ubrała na plażę, ale nie tylko. Szkoda, że nie ma innych kolorów, bo wygląda uroczo.



Trochę nie mój styl, ale po domu bym nosiła .
Rozmiar jest tylko jeden, czyli "one size". Takich ciuchów nie lubię zamawiać, bo nigdy nie wiadomo jaki ciuch przyjdzie , w jakim rozmiarze ; ) 



Sukienka obecnie jest dostępna tylko w jednym rozmiarze (L) .
Szkoda, że nie ma do wyboru innych kolorów.



Kolejne sukienki są z serii "flare dress" . 

Szkoda, że nie ma większych rozmiarów, bo mi się bardzo spodobała :)



Ta różowa sukienka bardzo mnie zauroczyła, ale nie wiem czy się wbiję w XL, ale chyba zamówię . Najwyżej będę miała motywację, by do niej schudnąć ;D


KLIK


Mam dla Was kod na zakupy.
Kod: ZFEN




A Wam któraś sukienka wpadła w oko ?? 

22 komentarze:

  1. Obie białe są piękne- ale mam już kilka białych sukienek, staram się urozmaicać kolorystycznie moją szafę :) To obie mamy cel- zmieścić się w zamówione sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zakochałam w tej różowej :D

      Usuń
  2. Pierwsza sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pięknie ale ta biała co nie ma rozmiarów jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały mi się białe sukienki :) Sama sobie podobną kupiłam :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba ta ze slonikami

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie pozycje calkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka jest ładna. Rzeczywiście szkoda, że nie mają innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, zamawiając inny rozmiar będziesz miała motywację kochana! A wszystkie są piękne, zwłaszcza ta biała z różową aplikacją

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnia sukienka śliczna:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.