Dlaczego w codziennej pielęgnacji ważny jest tonik ? Tonik do twarzy maxel-cosmetics, recenzja.

Kto używa toniku ręka do góry ;)
Sama nie używałam, bo po co ? Pamiętam , że używałam kiedyś w okresie nastoletnim, ale po co nam właściwie ten tonik? Do czego służy i czy naprawdę jest taki niezbędny w codziennej pielęgnacji ?

Tonik do twarzy to jeden z najważniejszych kosmetyków - łagodzi podrażnienia, odświeża i przywraca skórze naturalne pH. 
Nie ważne czym oczyszczacie twarz z makijażu (ja używam płynu micelarnego), ale w tym momencie naruszacie naturalną warstwę skóry. Zadaniem toniku jest właśnie przywrócenie jej naturalnego pH, które wynosi od 3,3 - 5,5. 


Ja skusiłam się na tonik firmy Maxel-cosmetics. Producentem toniku jest APIS, powiem szczerze, że pierwsze słyszę, ale z ręką na sercu zakochałam się w tym toniku. 
Opakowanie jest duże, ponieważ ma 500 ml. Plastikowa tuba zakończona wygodnym dozownikiem, dzięki której możemy nałożyć na wacik odpowiednią ilość kosmetyku.
Do tego można również blokować dozownik co jest fajnym rozwiązaniem mając dziecko w domu, które jest ciekawie dosłownie wszystkiego albo chociaż aby zabezpieczyć w czasie podróży.



Zapach jest obłędny. Powiem Wam, że przy tych upałach używam toniku ze 2-3 razy dziennie, świetnie odświeża skórę, a po użyciu buzia jest miękka i oczyszczona. 

Łagodny tonik z ekstraktem z alg morskich, aloesu i mimozy przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Doskonale się wchłania dając uczucie głębokiego nawilżenia, odświeżenia i wygładzenia skóry. 


Jedynym minusem tego toniku jest to, że nie widzimy ile produktu nam zostało, ale można potrząsnąć i mniej więcej wiemy ile toniku nam jeszcze zostało. 

Używacie toników? Jeśli tak to jakiej firmy? 
Piszcie w komentarzach.

Tonik, który testowałam możecie nabyć tutaj

26 komentarzy:

  1. Ja miałam ostatnio tonik z Ziaji z serii liście manuka, ale już dobił dna. Teraz używam wody różanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toniku z ziaji nie miałam, ale miałam coś z tej serii liście manuka. chyba żel do twarzy.
      a mam tez tonik z evree, ale z czasem zaczął mnie zapach rózany drażnik.

      Usuń
  2. nie znam tego produktu ale wydaje się byc ciekawy, chociaż wole tak jak mowisz jesli opakowanie jest przezroczyste i widac ile zostalo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do zakupu. Dużo słyszałam o tej firmie jednak nie miałam mozliwości ich stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze myslalam ze tonik i plyn micelarny to to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja mam taki tonik z evree, ale mnie już mdli od zapachu różanego .

      Usuń
  6. Nie znam produkty ale wygląda bardzo przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam toniki tego jednak nie mam :) kusi

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach na pewno przyjemny i warto używać, jednak jakoś nie do końca jestem przekonana do toników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to ważny krok w codziennej pielęgnacji.
      sama nie używałam i teraz wiem, że to błąd. stosując regularnie widzę poprawę stanu skóry :)

      Usuń
  9. Znam ten tonik, używamy ich w szkole na zajęciach :) Zapach ma obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super. też mi się bardzo podoba. nie jest duszący, przyjemny i lekki.
      szczerze to po toniku z evree juz mnie mdli, za słodki zapach

      Usuń
  10. Kusisz nas kochana tym kosmetykiem :D Super, ze jest leciutki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Tooooonic - 20 lat temu też używałam jako nastolatka. Haha. Ale tu masz rację- warto stosować. Minus wlasnie, ze nie widać ile ubywa ale i to się przeżyje 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam toniku i właśnie mnie uswiadomilas że to duży błąd

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie ten tonik! Kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam toniki. To mój absolutny must have w pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam Tonik różany z Evree :) ja zaczynam od oliwki do demakijażu, później płyn micelarny, tonik i krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę zakupić sobie jakiś tonik, ale nie moge się zdecydować jaki wybrać

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja aktualnie korzystam z toniku z Garniera i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie toników nie używam i chyba to jest błąd🤔

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za tonikami więc używam raczej nieregularnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.