Fluo Nail magic jungle , lakiery do paznokci od Bell, recenzja.

Wiosna, lato - kto nie uwielbia tych pór roku ? Dla mnie powiew wiosny to porządki i zmiana stylu. Mam wtedy sporo pomysłów. Tym razem testowałam lakiery do paznokci z serii magic jungle od firmy Bell. Kolory są prześliczne. 



Lakiery są w o tyle fajnych kolorach, że możemy je dowolnie łączyć, ozdabiać itp.
Ja mam w swojej kolekcji sporo plakietek ze wzorami do odbijania i jak będę miała więcej czasu to się pobawię z tymi lakierami. Uwielbiam różowy i ten róż tutaj wymiata ! Najwięcej warstwy wymagał kolor żółty. 

Biały kolor to baza i dla uzyskania lepszego efektu należy go wcześniej nałożyć. Ja osobiście malowałam bez i też mi się podobało. 


Pędzelek jest bardzo przyjemny , nie jest sztywny dzięki czemu lakier bardzo ładnie i szybko się nakłada. Zanim zaczął mi lakier odpryskiwać minęły około 4 dni, więc to całkiem niezły wynik jak ja gotuję, sprzątam, pranie wieszam itp.

Trwałość koloru jak najbardziej na plus, możemy oczywiście wzmocnić efekt dodatkowym top coat.

A Wam podobają się te kolory ?? Który kolor widzicie u siebie na paznokciach? :D


21 komentarzy:

  1. Też je mam- jakość jest bez zarzutu, jednak nie są to niestety moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty chcesz hehe :D piekne kolorki :D

      Usuń
  2. Mam je i odprysnely mi na drugi dzien wrrrr 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj . to przykro . mi nic sie nie stalo, a mylam naczynia, sprzatalam itp :D

      Usuń
  3. Niebieski i różowy wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają kolorki :) Lubię lakiery Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie umiałabym się zdecydować na 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie zwykłych lakierów ale te są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za letnie kolorki ^^ Fajnie, mam 2 lakiery od nich i są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lakiery z Bell, żółty i chabrowy bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kolorowe lakiery, choć ja gustuje raczej w mniej wyrazistych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie te kolory , takie letnie :D

    Swoja droga wygralam te lakiery i czekam na nie od czerwca ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygarnęłabym niebieski i żółty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie hybryda, która ostatnio preferuje, to widziałabym wszystkie te kolorki na swoich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.