Kosmetyki TESS - pianka do twarzy & żel intymny, recenzja.


Od jakiegoś czasu testuję kosmetyki TESS, a są nimi: pianka do twarzy i żel intymny.
Należy dbać o siebie każdego dnia. Ja nie wyobrażam sobie tego, że nie miałabym wziąć chociaż szybkiego prysznica. W taką pogodę jak teraz, czyli upały potrafię się przemywać około trzy razy dziennie. W taką pogodę jesteśmy bardziej narażeni na bakterie, a co za tym idzie? Jesteśmy narażeni na różne infekcje. 

Zaczęłam stosować żel intymny, który jest rewelacyjny w swej skuteczności.
Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami myjącymi oraz kontrolowanym pH.
Żel nie podrażnia, a łagodzi, koi i doskonale myje. 
Regularne stosowanie zmniejsza podatność na infekcje , a my cieszymy się uczuciem świeżości i czystości. 


Opakowanie jest plastikowe zakończone wygodną pompką, która pomaga nam w wydobyciu produktu. Niestety nie widzimy ile produktu zostało nam jeszcze w środku. 

Drugim produktem, który testowałam to pianka do mycia twarzy i demakijażu.


Ja takich rzeczy nie używam do usuwania makijażu, wolę zdecydowanie płyn micelarny i tego się trzymam, ale pianka doskonale nadaję się do oczyszczania twarzy. Ma bardzo delikatny i subtelny zapach, który mi się bardzo spodobał. 

Produkt nie uczula i nie podrażnia skóry. 
Nie zawiera w sobie SLS, SLES, PEG czy Parabenów. 
Za to zawiera wyciąg z przywrotnika i utrzymuje naturalną funkcję barierową skóry.
Pojemność opakowania to 150 ml. Wygodny aplikator pozwala nam na wydobycie pianki. Dzięki w miarę przejrzystemu opakowaniu jesteśmy w stanie wiedzieć ile pianki nam jeszcze zostało. 
Pianka jest bardzo wydajna, bo jedna aplikacja starczy na umycie twarzy (nie używam do demakijażu). 

Skóra jest miękka, gładka, nawilżona i oczyszczona. Bardzo chętnie sięgam po ten produkt.
Skład również jest na plus. Z racji tego, że mam wrażliwą skórę to chętnie używam nie martwiąc się o podrażnienia. 

Znacie kosmetyki od Idea25 ? 

19 komentarzy:

  1. Także mam ten duet, ale dopiero będę go testować jak skończę otwarte produkty o tym przeznaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale szalenie mnie kuszą :D Szczególnie pianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tych kosmetyków, ale kusi mnie bardzo pianka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pianka fajna sprawa. kiedys testowalam piankę, ale z Nivea :D

      Usuń
  4. Słyszałyśmy sporo recenzji na ich temat :) Może kiedyś się skusimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam.i bardzo lubię produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym tą pianę chciała wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze nic z ich firmy, ale słyszałam pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego słyszalam o tych kosmetykach, jednak nigdy nie miałam okazji sprawdzić tego osobiście

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianka do twarzy jest świetna. Mi bardzo podpasowala

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pianka ciekawi mnie już pd dawna

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne opakowania,chętnie bym wyprobowala pianke

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków ale chyba warto poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy ten płyn do higieny mogą używać kobiety w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam, mam i bardzo lubię zarówno żel jak i piankę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.