Perfumy Nicolle nr 118, recenzja.

Wcześniej nie lubiłam używać perfum, ale z czasem się to zmieniło.
Kiedy tylko mam okazję testuje różne zapachy.
Tym razem pokusiłam się o perfumy ze sklepu Nicolle.

W asortymencie oprócz damskich i męskich perfum możemy znaleźć również różnego rodzaju flakoniki i buteleczki do napełniania. Moja ciocia chętnie korzysta z takich buteleczek i napełnia sobie perfumami dzięki temu mam okazję poznać niektóre nowe zapachy.

Ja zdecydowałam się na perfum damski o numerze 118. Jest to odpowiednik perfum The one (Dolce & Gabbana). 



Nuty zapachowe: mandarynka, konwalia, piżmo, liczi, śliwka, ambra, brzoskwinia, wetiweria, jaśmin, bergamotka, lilia, mech.

Zapach jest bardzo świeży, od razu mi się spodobał. Nie wiem jak pachnie oryginał, ale mogę się domyślać, że równie pięknie. Nie używam go codziennie, zapach mi się kojarzy z czymś eleganckim i psikam się na wyjścia. Nie długo szykuje mi się wesele, więc na pewno perfum znajdzie się w mojej torebce. 

Perfumy Nicolle odznaczają się dobrą trwałością. Wiele odpowiedników testowałam i trzymały u mnie góra 3h, a te są niesamowite, ponieważ wytrzymają u mnie nawet do 6h . 
Jestem pod wielkim wrażeniem, nie lubię się za często psikać, za to lubię ładne zapachy. 

Perfum znajduję się w szklanym opakowaniu o pojemności 30 ml. 


Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony Nicolle oraz sklepu internetowego.


Macie swoje ulubione zapachy ??

19 komentarzy:

  1. Musi pięknie pachniec! Lubię takie nuty zapachowe. Dobre na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej perfumy ❤ torebki i one to moje zboczenie. Zazwyczaj kupuje w grudniu. Sa wtedy fajne promocje. Plus innej firmy na dwie się skusiłam. I tak oto tych stałych, których używam mam 6! Moj T.stwierdzil, ze jeszcze jedna i kazda inną mogę się psikać przez 7 dni w tyg 😛😂 kocham perfumy. Odzwierciedlają one osobowość. A ostatnio te zamienniki sa świetne. Nicolle już mi się przez oczy przewinęło, ale nie miałam do tej pory ich. Twoje chyba znam, kojarzy mi się zapach 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio coraz bardziej się zakochuje w odpowiednikach perfum oryginalnych! Nie trzeba wydawać fortuny by pachnieć przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam małe wersje perfum nicole, idealne do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna alternatywa dla drogich perfum. Ja takie zamienniki traktuje jak wersje na co dzien.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za odpowienikami tej marki.
    Miałam kiedyś i nie był w ogóle zapach podobny do oryginału.
    Ale jak dobrze trafiłaś to super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak pachnie. Ale zapowiada się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zamienniki to fajna alternatywa , gdy swoje ulubione perfumy chcemy zachowac na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro utrzymują się sześć godzin to muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie mnie do siebie nie zachęca, wolę bardziej fikuśne flakony, jednak taka wersja 30 ml przydałaby mi się chociażby w podróże ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie się prezentuje :) Jesteśmy na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony zapach to Nina Ricci- Ricci Ricci

    OdpowiedzUsuń
  13. I już wiem ze to musi być moje. Jak ma jaśmin i konwalie w składzie to na bank mój zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach konwalii, musza byc cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.