Rosegal, recenzja #4

Przyszła mi paczka ze sklepu Rosegal, ale niestety nie doszła mi jedna rzecz, a mianowicie strój, który chciałam mieć do ćwiczeń (biustonosz i majtki). Może jeszcze dojdzie, ale śmiem w to wątpić.
Zamówiłam 6 produktów i tylko jedna nie doszła, więc nie jest źle. Jesteście ciekawi co to ? Zapraszam do czytania.


W tym zamówieniu postawiłam na akcesoria kuchenne, ale też nie mogło zabraknąć czegoś dla mnie.

Obieraczka. No wiecie co... nie mam haha. Dopiero po kilku latach ostatnio stwierdziłam, że przyda mi się obieraczka w kuchni . Ta jest o tyle fajna, że ma aż trzy różne końcówki. Obieraczka jest bardzo solidnie wykonana, ale jak mi paczka przyszła to śmierdziała .. nie sorry, cuchnęła. Musiałam ją wyparzyć kilka razy i umyć płynem do naczyń. Najważniejsze jednak, że się dobrze spisuje.




Otwieracz do puszek. Kolejny produkt, którego nie mam w domu, bo właściwie po co mi ?
Czasem robią spaghetti i używając pomidorów w puszce wyłamywałam ten dzydzęlek, którym otwieramy. O zgrozo, i co wtedy? Nożem próbowałam otworzyć, ile to męki. W końcu mogę żyć spokojnie z otwieraczem do puszek haha . 




Spodnie dresowe. No żesz...nie weszłam w nie. Oddałam koleżance. 
Spodnie są na gumie i góra była bardzo ciasna. 



Rękawica do wyciągania gorących rzeczy z piekarnika. 
Takiego czegoś też nie miałam. Serio, jakoś dużo z piekarnika nie korzystam, bo ciągnie za dużo prądu. 2x do roku robię kruche ciastka, a tak czasem jakaś pizza czy danie główne robię w piekarniku. A potem zonk, bo nie mam czym wyjąć gorącej brytfanny i biorę kilka ręczniczków/szmatek i wyciągam. Tu się pokusiłam o gumową rękawicę, która dobrze spełnia swoje zadanie i jest łatwa w utrzymaniu czystości.




I ostatnia rzecz z tej paczki to przepiękna narzuta. Kupiłam ją do stroju kąpielowego, ale też świetnie się sprawdza w codziennej stylizacji np. do dżinsów i białej bluzki bez rękawów :)
Jest delikatna i prześwitująca. Bardzo fajnie się ją nosi. 





Dla leniuszków zestawienie:

obieraczka - klik
otwieracz do puszek - klik
spodnie dresowe - klik
gumowa rękawica - klik
narzuta - klik 

23 komentarze:

  1. Myślę, że rekawica kuchenna jest najbardziej praktyczna. Nigdy nie miałam do czynienia z taką. Raczej używamy tradycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawica ciekawa z chęcią kupię. Obieraczke mam sama dziś widziałaś. Narzuta pięknie wygląda z chęcią też wezmę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dresiki nie spasowały

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze gubię obieraczki do warzyw ;/ Mialam ich miliardy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rękawica kuchenna bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka sliczna a obieraczka wyglada na bardzo solidną

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje :) Narzutka ma bardzo fajny kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dresów nigdy dość! Szkoda, że tym razem okazały się za małe :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzuta przebija wszystko. Jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na strój 2 miesiące czekalam więc cierpliwości Kochana 😍 narzuta mi się podoba, bo gadżety do kuchni u mnie to standard ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no juz mi sie zdarzalo, ze cos wczesniej nie przychodzilo, wiec trudno. bywa ;p

      Usuń
  11. Otwieracz do puszek by mi sie przydal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby nic, ale czasem sie serio przydaje :d , wiec wole miec

      Usuń
  12. mam wrażenie że po moim zakupie to teraz kążda ma obieraczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja sie na obieraczke juz dlugo czailam, ba nawet kupilam stacjonarnie, a potem mi sie przypomnialo,ze bedziesz zamawialam. i teraz mam dwie haha

      Usuń
  13. Mam taką rękawicę i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie doszła torebka- ale obiecali dosłać :) narzutka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że te dresy na ciebie nie weszły, a co do narzutki to piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Narzuta rzeczywiście piękna😊szkoda, że spodnie nie dopasowały🤔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.