Rosegal wishlist #4 | plus size women's clothing


Zapraszam Was na wishlistę rzeczy ze sklepu Rosegal.
Bardzo lubię ten sklep ze względu na różnorodność produktu, a również za to, że posiadają większe rozmiary - plus size women's clothing .


Czasem można trafić na naprawdę fajne ciuchy. Ostatnio szukam ciekawych sukienek.
Oto kilka moich propozycji.



I szukam też fajnych bluzek, bo je się nosi cały rok. A odkąd po ciąży przytyłam to ciężko mi znaleźć ciuchy na siebie :( . Od kilku dni zaczynam ćwiczyć, więc mam nadzieję, że na przyszłe lato będzie lepiej :D 





Dla czytelników rabat z hasłem "RGEN"

18 komentarzy:

  1. Ta czarna jest całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, mi najbardziej się podoba biała w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  3. ta rózowa bluzeczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna sukienka najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się wszystkie propozycje z pierwszej trójki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ta kiecka z ustami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ierwsza kolorowa jest fajna. Nad jeziorkiem jak bylismy Pani w barzecmiala podobną Ale z miki. Świetnie w niej wyglądała. Odmlodzilo ja a ma koło 50 lat uwierzysz? 😜😊😊😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że to plus size bo wyjątkowo wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą pierwszą na górze mam i jestem zadowolona. Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna sukienka piekna , szkoda tylko ze to duze rozmiary

    OdpowiedzUsuń
  11. Plus size to nie moja bajka. Jednak mam.w znajomych kilka większych osób. Ciągle narzekają ze dla nich ubrania robione są na jedno kopyto. Jak widać w tym sklepie wybór jest ogromny i można trafić na fajne, niebanalne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi być lepiej!- trzymam kciuki i życzę wytrwałości :) podoba mi się ta czarna sukienka z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad kupnem tej pierwszej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta różowa bluzeczka wygląda kusząco ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.