Sammydress, recenzja #2

Sammydress to kolejny świetny chiński sklep. Rzadko tam robię zakupy, ale mam nadzieję zmienić to w przyszłości. Tym razem wzięłam sobie cztery produkty. 


Na pierwszy ogień idą spodnie, które ubóstwiam. Serio, świetnie się noszą i fajnie wyglądają. 
Spodnie są z dziurami, więc trzeba lubić takie rzeczy, a wiem, że są osoby, które nie lubią. Mi nie przeszkadzają jeśli nie są przesadzone. 



Torebka jest bardzo fajna. Pomieści sporo rzeczy, ja biorę ją na dłuższy spacer z córką. Można nosić na ramię lub przez głowę. Ja wolę drugą opcję, bo ganiając za córką nie lubię uczucia kiedy mi się torebka zsuwa z ramienia.



Bluza w paski jest spoko, ale materiał nie dla mnie. Za bardzo mnie drapał. Oddałam koleżance, która jest chudsza ode mnie i na niej o wiele lepiej się prezentowała bluzka niż na mnie. Już zaczęłam ćwiczyć, więc może do następnych wakacji będę mogła zamawiać super ciuchy nie martwiąc się jak na mnie wyglądają ;) 
Bluzka oczywiście wyprzedana. 



Ostatnia rzecz to bluza. Jest piękna. Nawet świetnie się nadaje na chłodniejsze noce latem.
Pięknie się prezentuje np. z dżinsami. Wiem, że jest kilka kolorów i nie wiem czy się nie pokuszę kiedyś o jakieś inne kolory. Bluza niedostępna, ale jest na innych sklepach jak komuś by zależało by wziąć. 



(klik w banner)

22 komentarze:

  1. Bluza faktycznie jest bardzo udanym zakupem. Świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaaaaa mialam ta ostatnia bluzę zamówić ale wyszło co innego 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie bardzo mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne, choć wolałabym takie w wersji ciemniejszej :D Dziury lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tam robić zakupy, choć niestety często jakość ubrań pozostawia coś do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie rzeczywiscie fajnie sie prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam nic z tego sklepu, ciekawe zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi najbardziej podoba się torebka. Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ten materiał bluzeczki nie taki :/ Ogólnie fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.