Sammydress wishlista #2 | Sammydress summer 2017 Promotion

Uwielbiam sklep Sammydress, ale bardzo rzadko wybieram tam rzeczy.
Mają tam często promocje  Sammydress summer 2017 Promotion.
Jak już dostanę ten sklep to nie wiem co mam wybrać ;) .


Oto kilka moich propozycji, które mam u siebie na wishliście w sklepie Sammydress.


 KLIK
 KLIK

Strój kąpielowy mi się spodobał, ale nie wiem czy bym założyła po ciąży. Chyba, że faktycznie bym schudła i brzuch sobie wyćwiczyła. Sukienka prosta, czarna - nosiłabym ją na co dzień kiedy jest ciepło. Dla córci piżamka, chociaż kojarzy mi się bardziej, że dla chłopca byłaby odpowiednia.
A pierwszej sukienki jestem ciekawa jakby wypadła materiałowo.

Na hasło SammydressChen dostaniecie promocję na 10% 20%.

20 komentarzy:

  1. Strój kąpielowy mi się spodobał :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania dla dzieci maja spoko. Sama kupowalam dla syna

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten sklep. Wybrałam już kurtki dla dzieci ❤ czarna kieca mi w oko wpadła 😎

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 propozycja do nas najbardziej przemawia :D Super lista!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sukienka, jest piękna!
    Pozdrawiam ; )
    domijerz.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nawet dla Oliwki komplecik się znalazł😊 super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.