Szampon zwalczający łupież od Dermedic, recenzja.

Jeśli chodzi o moje włosy to mam dwa problemy. Dwa najgorsze problemy - łupież i wypadanie włosów, o zgrozo. Ile ja już kosmetyków przetestowałam. Niektóre działały, serio , ale przez jakiś czas i problem potem wrócił ze zdwojoną siłą. 

Teraz testuję szampon zwalczający łupież i jego przyczyny od firmy Dermedic. 
Nie powiem pomału widać efekty. Przede wszystkim skóra głowy nie swędzi mnie tak jak wcześniej. 



Na jednym opakowaniu się raczej nie skończy, w zapasie już mam drugi, bo widzę efekty. 
Bardzo chętnie bym się pokusiła w następnej kolejności o produkty przeciw wypadaniu (serum i szampon), ale na razie muszę wyleczyć jeden problem nim zabiorę się za następny.

Szampon ma bardzo fajne opakowanie. Butelka ma pojemność 300 ml i jest zamykany na "klik". Tylko końcówka różni się od tych co zawsze miałam.


Konsystencja jest mleczna i delikatna, bardzo łatwo szampon się pieni i spłukuje.
Byłam bardzo zdziwiona jeśli chodzi o zapach, ponieważ mi przypomina żel pod prysznic dla mężczyzn. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo uwielbiam męskie zapachy - jak mojemu dałam do powąchania szampon to nie wiedział jak pachnie .. ehh faceci.

Włosy po umyciu są gładkie, miękkie i fajnie się układają. Po dwóch tygodniach zauważyłam poprawę jeśli chodzi o łupież. Już nie zaczęłam się sypać jak śnieg na Boże Narodzenie. 
Problem nadal istnieje, ale tak jak pisałam wcześniej wydaje mi się, że na jednej butelce się nie skończy i już mam naszykowaną kolejną i mam zamiar zużyć jeszcze jedną butelkę i później może przetestuję kosmetyki przeciw wypadaniu włosów. 

Jak tylko łupież mi zniknie to na pewno będę używała tego szamponu profilaktycznie raz w tygodniu.
Włosy myję dwa razy (środa/niedziela). 

Szampon jak najbardziej się sprawdza. U innych może szybciej albo i wcale. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów i muszę poszukać jeszcze jakieś kuracji na wzmocnienie włosów, może znacie coś i polecacie ??

23 komentarze:

  1. Nie zna tej firmy, ale właściwości ma bardzo ciekawe. Z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę znam i bardzo lubię :)
    Ja na szczęście problemu z łupieżem nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się ciesz, bo u mnie zmora to jeszcze wypadanie włosów.

      Usuń
  3. Z lupiezem nie mam problemu ale dobrze znac na przyszlosc takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydaloby mi sie ;)
    obserwje takze ;) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię szampony bioxsine :) Zmniejszają wypadanie i też pomógł mi w walce z łupieżem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się nie przyda i ten zapach jakoś nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli widzisz różnicę w łupieżu to ja z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemów z łupieżem. Dobrze jednak wiedzieć, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam i nigdy nie miałam problemów z łupieżem ale mój mąż czasami ma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z łupieżem na szczęście nie mam problemu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do kuracji to nie Wiem bo sama walczę. Raz jest ok raz do dupy. Nie znam firmy. Ale moje włosy w lato maja dość i musze o nie bardziej zadbać bo jest już dramat. Suche do diabła 😕

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam i jestwm zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ten produkt nie przyda bo nie mam łupieżu

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem czy polubiłabym ten zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, on się nie utrzymuje na włosach :D

      Usuń
  15. Nigdy nie miałam problemów z uporczywym łupieżem, czasem tylko mam suchy który ma szczęście łatwo zwalczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już pozbyłam się łupieżu- a na wzmocnienie polecam Radical czerwony :) po 2-3 użyciach będziesz miała wrażenie 'tępych' włosów- ale to minie.

    OdpowiedzUsuń
  17. naszczęście nie mam obecnie problemu z łupieżem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam mega problem z łupieżem, więc muszę go zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam,że dermedic ma szampony. Używam płynu micelarnego tylko, a tu miłe zaskoczenie✌

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.