Tołpa, żel-pianka do mycia twarzy , recenzja.

Na ten kosmetyk trafiłam kiedyś w sklepie Biedronka. Był na promocji i skusiłam się tym, że jeszcze nic nie testowałam z tej firmy. 
Zdecydowałam się na żel-piankę do mycia twarzy.


Żel jest bardzo delikatny i świetnie oczyszcza skórę.
Kosmetyk jest bardzo wydajny, bo potrzeba niewielkiej ilości produktu do oczyszczenia twarzy.
Konsystencja jest gęsta o białym zabarwieniu. 


Używając pierwszy raz myślałam, że na początku otrzymujemy żel, a wraz z myciem piankę, ale nazwa jest dość myląca niemniej jednak uwielbiam ten produkt i chętnie po niego sięgam.
Pomimo plusów znalazłam wadę - zapach. Jest trochę chemiczny, nie lubię takich zapachów. Mimo wszystko kosmetyk sprawdza się rewelacyjnie, więc zapach można odpuścić, ale kto nie uwielbia pięknie pachnących kosmetyków?

Dodatkowym plusem dla tego produktu jest to, że jest hipoalergiczny. Ja się zmagam z AZS i ten produkt mnie nie podrażnia ani nie czuję świądu po nim.

Opakowanie jest miękkie zamykane na "klik". Żel nie zawiera sztucznych barwników, silikonów i parabenów. 
Jestem zadowolona z efektów i używam go głównie rano.

Używaliście już jakiegoś kosmetyku z Tołpa ?? 

23 komentarze:

  1. Zapachów tego typu także zdecydowanie nie lubię. Fajnie jednak, że dobrze się sprawdza. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach i mi pewnie nie przypadłby do gustu. Dawno już nie miałam żadnego kosmetyku z Tołpy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. moze i ja wypróbuje :))
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpa nie znam. Za zębami tez nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nigdy nie testowałyśmy produktów z Tołpy :) Chyba czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego żelu nie znam, ale mam tołpy peeling/żel i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam produkty ze słyszenia ale.nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty tołpa kuszą w Hebe w moim mieście- jest ich tak dużo że gdzie nie spojrzysz tam stoją. Nic jednak nie próbowałam od nich, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  9. A to niespodzianka :D O taki produkcie nie słyszałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu, ale z Tołpą sie mocno polubiłam, więc pewnie kiedyś trafi do mojego koszyka :) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wypróbuję ten produkt,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Tołpy używam Multiodżywczego kremu do ciała i żelu do mycia twarzy (dostępne w Biedronce pod marką Be-Beauty).

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ujędrniający krem od nich i jest rewelacyjny. Dobrze mieć sprawdzone kosmetyki od sprawdzonych firm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie tą marke ale zelu nie znam osobiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam z nią wcześniej styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta marka ma bardzo ciekawe kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie używałam, ale dużo osób chwali ich produkty. Chemiczny zapach mozna przeboleć, jeżeli kosmetyk sprawuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam kosmetyków od nich, ale muszę w końcu przetestować

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro zapach jest chemiczny to raczej bym się do niego nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam :) a jeżeli chodzi o zapach, to wolałabym już całkiem bezzapachowy niż chemiczny;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowość. ale zapach pewnie odpycha od kupna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.