Zaful, recenzja #5

Dziś bardzo krótki wpis, bo recenzja będzie się tyczyła trzech produktów ze sklepu Zaful. 
Dwa zestawy pędzli i spodnie, które oddalam koleżance , bo ja mam za grubą dupę ;( 


Jedne pędzle dałam na rozdanie na fp i już jest dawno po konkursie, ale Pani , która wygrała była zadowolona. 


Drugie pędzle są prześliczne. No zakochałam się w nich. Świetnie się komponują i wyglądają na zdjęciach. Te mniejsze oddałam sąsiadce, bo one są do cieni, a ja nie używam. 




Spodnie z dziurami na kolanach. Spodnie gatunkowo super, ale niestety nie weszłam w nie, serio muszę się zacząć odchudzać, bo to już nie jest śmieszne. 
Spodnie widzę, że już wyprzedane, ale może inne Wam wpadną w oko - ripped jeans.





22 komentarze:

  1. Pędzelki są świetne, mam jeden zestaw i są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne pedzle ;)
    obseerwujemy?pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle nr 2 są świetne! :) spodnie tez, szkoda, ze za male :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki są rewelacyjne! <3 Aaa... kochamy zaful :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zastanawiałam nad jakością tych wszystkich pędzli...

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mi się podobają, a na drugie pędzle czekam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle fajnie a spodni z dziurami po prostu nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nastepna haha :D ja lubie, mi nie przeszkadzaja. na lato moga byc :P wywietrzniki haha

      Usuń
  9. Drugie pędzle są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle sa luks 😍 też się czaję 😛

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie świetne. Zmobilizuj sie to może juz za chwile beda dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie wyglądaja ok tylko nie lubię tych dziur...

    OdpowiedzUsuń
  13. Te tęczowe pędzle super, nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te drugie pędzle są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi zestaw pędzli wpadł mi w oko😊
    A spodnie też fajne😊i to nie znaczy, że masz grubą dupę tylko zamówiłaś zły rozmiar😜😜😜

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.