Zaful, recenzja #7

Tutaj recenzja będzie krótka , ponieważ mam tylko dwa produkty do opisania.


Spodnie i torebka. Stałam się torbo-maniaczką i szukam jakiś nowych, które mi się spodobają.
Ta torebka jest moim zdaniem śliczna, ale ma jedną wadę (a może i zaletę hmm) - bardzo ciężko ją otworzyć. Jak w końcu doszłam do tego jak ją otworzyć to mimo wszystko nadal ciężko się ją otwiera. Myślę, że świetnie się nada na imprezy w dużym tłumie, bo ciężko będzie Was okraść. :D 



Spodnie są cudowne, ale oczywiście - nie zmieściłam się, ale pracuje nad sobą, więc może jeszcze w nie wejdę. Te spodnie nadają się tylko na zimę, a dlaczego? Pod spodem mają wszyty polarek, więc jeśli zimą jesteście zmarzluchami to idealnie się dla Was nadadzą . 




(klik w baner)

20 komentarzy:

  1. mam te spodnie ;)
    a torebka fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam ta torebkę zamówić, ale mi inną wpadła w oko ��

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kiedys zamowilam jeansy, myslalam ze beda na lato a mialy grube podszycie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam te spodnie haha. Nie lubie jak tylek marznie hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie dla zmarzluchów, czyli dla mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh wybrałaś świetne ciuszki😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja fakt krótka, ale ja właśnie tak lubie- krótko, zwięźle i na temat

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie świetne- koniecznie je zostaw i sprawdzaj postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka - muszę ją upolować!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.