Zaful wishlista #5 | Zaful Summer 2017 Promotion

Znacie sklep Zaful, prawda? No bo kto nie zna?
Jest tam mnóstwo promocji Zaful Summer 2017 Promotion .
Dziś przychodzę do Was z kilkoma propozycjami z tego sklepu.


Propozycja bluzek. Choć pewnie sama bym się w żadne nie zmieściła to mi się podobają. 
Dlatego za cel obrałam sobie zdrowszy tryb życia i odchudzanie żebym się mogła zmieścić w te piękne ciuchy, tylko się muszę pozbyć ciążowego brzucha!! Ćwiczę , jest moc i póki co daję radę, więc trzymajcie kciuki !! 



Propozycja sukienek



Coś Wam przypadło do gustu z moich propozycji ??  

Na hasło ZafulChen dostaniecie promocję na 10% 20%.
Zapraszam również na bloga --> klik !

Szkoła za ponad dwa tygodnie, więc Zaful wprowadziło tematykę o nazwie "back to school".


19 komentarzy:

  1. W sukienkach nie chodze ale pierwsza bluzka spoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ta pierwsza bluzka. Chyba kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowa sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta w gwiazdki fajna inna gdyby nie te gwiazdki 😊 mógłby być inny nadruk mniejszy chociaż 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo spodobała ta sukienka w stylu hiszpanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebiesko nam ^^ Ah... ostatnia propozycja jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza koszula z odsłonięty ramieniem😊 i Hiszpanka😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Brdzo ładne tuniki i sukienki, niebieski to mój drugi ulubiony kolor, może coś wybiorę stad.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza koszula i pierwsza sukienka są świetne :) kochana trzymam kciuki i czekam na zdjęcia w tych pięknych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Środkowe propozycje są najładniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.