Zaful,recenzja #6

Tym razem rzeczy wzięłam dla koleżanki, a sobie wzięłam tylko pędzle do zdjęć, a resztę pędzli porozdawałam.


Rzeczy nie jest dużo, bo tylko 3. Koleżanka sobie powybierała i póki co zadowolona z zakupów.

Torebka widzę już wyprzedana. Jest zgrabna i pomieści w sobie sporo rzeczy. Dodatkowym jej atutem jest pasek przedłużający i torebkę możemy albo nieść w dłoni albo przez/na ramię. 





Druga rzecz to bluzka czarna z motywem kwiatów. 
Koleżanka mówiła, że trochę luźna, ale gdyby wzięła mniejszy rozmiar to w cyckach mogłoby nie pójść, więc lepiej ciut lżejszą i ewentualnie samemu przerobić można.



I na koniec przepiękny zestaw pędzli. Koleżance dawałam te do cieni i mówi , że bardzo zadowolona. Mi póki co pędzle służą jako ozdoba przy zdjęciach, bo na razie mam swój ulubiony zestaw, a że nie są drogie to można brać ;)



18 komentarzy:

  1. Torebki maja świetne, to muszę im przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i pędzle- zboczenie moje. Staram się omijać już te zakładki na stronie 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka wygląda genialnie :) Oj zgadzam się, lepiej luźniej niż nei wejść.

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzkę mam bardzo podobna tylko inny dekolt

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna bluzka super. Uwielbiam ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wyglądają bosko, użycie ich do zdjęć to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pędzelki i bluzka również przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne pędzle i tez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle są super ale torebka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka super wygląda :) Pędzelki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle piękne, a bluzka też całkiem nieźle wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.